Lektion om självförtroende

Om man nu tänker efter är jag  100 % nöjd med mig själv kommer det säkert komma ett nej, det finns ingen som är 100% nöjd med sig själv! Även dem som tycker att dem är supersnygga söta och har ALLT, tro mig dem har också något på sin kropp din inte vill ha, kanske deras näsa dina ögon dina tänder, det beror på hur dem ser att det är snyggt... SÅ fort du ser dina ögon kanske du tycker demm är fula, men ser du det på ett fult sätt blir det ju fult, då kan du tänka mer positivt; det är bra att jag har sådna ögon jag får mer uppmärksamhet för det.  
Dagens lektions budskap; var var nöjd med dig själv och se dig själv på ett positivt sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0