DÅliga komentarer? Ta det lungt, det finns vägar att ta..

Hejhej! Har inte uppdaterat så mycket, men jag ber om ursäkt! ;)
Idag tänkte jag skriva om dåliga komentarer. Oftast fäller någon person en dålig komentar p.g.a brist på uppmärksamhet... INGEN gillar fula komentarer och ingen vill få en själv eller hur? Jag tänkte att jag skulle skriva 5 enkla tips om hur du ska göra hur det inte blir lika kul för dem som retas:

  • Låtsats om att du inte bryr dig
  • Låtsats hålla med om det så blir det inte så mycket uppmärksamhet til dem
  • Blir det allvarligt prata med en lärare
  • Raska inte iväg från dem som retas gå långsamt annars tror dem att du är rädd och kommer fortsätta retas
  • Håll på med något och låstats att du inte hör
    Det är bara att välja vilken som är lättast för dig, jag låtsats alltid att jag håller med om det men ibland kan man ju ha sina dåliga dagar och då brukar jag kaxas....

    Låt alrig det gå såhär långt; gör något i god tid för då går det att ändra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0